FAQ

GYIK / FAQ

Kérdéseit, megrendeléseit emailben fogadjuk. Küldjön üzenetet a  címre és kollégáink hamarosan küldik Önnek megrendelésének visszaigazolását. Megrendeléseket kizárólag írásban fogadunk.

Igen. Vállalatunk minőségbiztosítási rendszerének köszönhetően bármely általunk elkészített termékhez rendelkezésre állnak a bizonylatok, így később is bármikor el tudjuk küldeni. Igényét honlapunkon keresztül is leadhatja, csak egy megrendelésszámra / szállítólevél számra lesz szükségünk.

Ez minden esetben egyedi megállapodást igényel, de az anyaghoz szükség van műbizonylatra, melyet a vevőnek kell rendelkezésre bocsátania.

Minden új ügyfelünkkel felvesszük a kapcsolatot első megrendelésekor, és megállapodunk a feltételekről. Ha Ön korábban már rendelt tőlünk, de nem emlékszik a feltételeire vagy új megállapodást szeretne, keressen minket elérhetőségeinken.

Készpénzes vagy átutalásos fizetésre van lehetőség.

Amennyiben megrendelését több mint 48 órája küldte, és a spam mappájában sem találja visszaigazolásunkat, kérjük, értesítsen minket telefonon és azonnal segítünk.

Megrendeléseiket igyekszünk mindig a lehető leggyorsabban előkészíteni, de a határidő mindig az aktuális megrendelésállománytól függ. Megrendelése után visszaigazolásunkban tájékoztatjuk a várható határidőről. Amennyiben megrendelése sürgős, keressen minket telefonon vagy jelezze az emailjében, és mi megkeressük a leggyorsabb megoldást Önnek.

Megrendelését kérheti telephelyi átvétellel vagy kiszállítással. A megrendelés méretének függvényében saját autónkkal vagy fuvarszervezővel küldjük az árut.

A lehető leggyorsabban vegye fel velünk telefonon a kapcsolatot. Amennyiben a gyártás még nem kezdődött meg, töröljük megrendelését. Ha a gyártás más megkezdődött, egyedi termék megrendelésekor a felmerült költségek megtérítését kérjük.

Keressen minket elérhetőségeinken. Előfordulhat, hogy az Ön által keresett termék nincs fenn a honlapunkon, de le tudjuk Önnek gyártani. Igyekszünk minden kérést teljesíteni.

x

Ajánlatkérés