GYIK / FAQ


1. Hol/hogyan rendelhetek?
a. Kérdéseit, megrendeléseit emailben fogadjuk. Küldjön üzenetet a rendeles@loschan.hu címre és kollégáink hamarosan küldik Önnek megrendelésének visszaigazolását. Megrendeléseket KIZÁRÓLAG ÍRÁSBAN fogadunk.

2. Kérhetek régebbi rendelésemhez műbizonylatot?
a. Igen. Vállalatunk minőségbiztosítási rendszerének köszönhetően bármely általunk elkészített termékhez rendelkezésre állnak a bizonylatok, így később is bármikor el tudjuk küldeni. Igényét honlapunkon keresztül is leadhatja, csak egy megrendelésszámra/szállítólevél számra lesz szükségünk.

3. Műszaki kérdésem lenne, kihez fordulhatok?
a. Emailben a laser@loschan.hu címen vagy központi telefonszámunkat hívva a megfelelő kollégához irányítjuk.

4. Lehetőség van vitt alapanyagból is gyártatni?
a. Ez minden esetben egyedi megállapodást igényel, de az anyaghoz szükség van műbizonylatra, melyet a vevőnek kell rendelkezésre bocsátania.

5. Milyen fizetési feltételekre számíthatok?
a. Minden új ügyfelünkkel felvesszük a kapcsolatot első megrendelésekor, és megállapodunk a feltételekről. Ha Ön korábban már rendelt tőlünk, de nem emlékszik a feltételeire vagy új megállapodást szeretne, keressen minket elérhetőségeinken.

6. Milyen fizetési módokra van lehetőség Önöknél?
a. Készpénzes vagy átutalásos fizetésre van lehetőség.

7. Nem kaptam választ megrendelésemre, mit tegyek?
a. Amennyiben megrendelését több mint 48 órája küldte, és a spam mappájában sem találja visszaigazolásunkat, kérjük, értesítsen minket telefonon és azonnal segítünk.

8. Mennyi a várható szállítási határidő?
a. Megrendeléseiket igyekszünk mindig a lehető leggyorsabban előkészíteni, de a határidő mindig az aktuális megrendelésállománytól függ. Megrendelése után visszaigazolásunkban tájékoztatjuk a várható határidőről. Amennyiben megrendelése sürgős, keressen minket telefonon vagy jelezze az emailjében, és mi megkeressük a leggyorsabb megoldást Önnek.

9. Milyen szállítási módok közül választhatok?
a. Megrendelését kérheti telephelyi átvétellel vagy kiszállítással. A megrendelés méretének függvényében saját autónkkal vagy fuvarszervezővel küldjük az árut.

10. Téves volt a megrendelésem, mit tegyek?
a. A lehető leggyorsabban vegye fel velünk telefonon a kapcsolatot. Amennyiben a gyártás még nem kezdődött meg, töröljük megrendelését. Ha a gyártás más megkezdődött, egyedi termék megrendelésekor a felmerült költségek megtérítését kérjük.

11. Nem találom a honlapon a keresett terméket, mit tegyek?
a. Keressen minket elérhetőségeinken. Előfordulhat, hogy az Ön által keresett termék nincs fenn a honlapunkon, de le tudjuk Önnek gyártani. Igyekszünk minden kérést teljesíteni.

Honlapunk cookie-kat ("sütiket") használ. Ezen fájlok többek között információkat gyűjtenek számunkra az Ön oldallátogatási szokásairól, de nem tárolnak személyes adatokat. A honlap böngészésével Ön hozzájárul a cookie-k használatához.
Részletes tájékoztatóért kattintson ide